-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
I. Bendrosios sąlygos
1.1.
Šios sąlygos ir taisyklės (toliau - Taisyklės) laikomos pirkimo-pardavimo
sutartimi, sudaroma tarp Jūsų (toliau - Pirkėjas) ir internetinės
parduotuvės „TopPrekyba.lt“ pardavėjo (toliau - Pardavėjas). Ši pirkimo –
pardavimo sutartis nustato Pirkėjo ir Pardavėjo pareigas ir atsakomybes
įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje „TopPrekyba.lt“ bei užtikrina abejų
šalių teises.
1.2.
Prieš vykdydamas užsakymą (užsiregistruodamas tinklalapyje), Pirkėjas
susipažįsta su taisyklėmis ir tai patvirtina uždėdamas varnelę punkte, jog
sutinka su Paslaugų Sąlygom.
1.3.Pirkėjui
nėra suteikiama teisė vykdyti užsakymą, jeigu jis nėra susipažinęs, nesutinka
ar iš dalies sutinka su Parduotuvės Taisyklėmis.
1.4.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl
to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors jam tokia
galimybė buvo suteikta
1.5.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar
papildyti šias Taisykles. Pirkėjui taikomos pirkimo momentu galiojančios
Taisyklės.
II. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1.
Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį,
nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis
Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinu užsakymą“, ir galioja iki visiško
pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria
visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
2.2.
Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir
saugoma TopPrekyba.lt internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
III. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1.
Pirkėjas, vadovaudamasis nustatytomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos
teisės aktais, turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje „TopPrekyba.lt“.
3.2.
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už prekes bei jų pristatymą per taisyklėse
nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.3.
Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją skyrelyje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.
3.4.
Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas
įsipareigoja nedelsdamas juos atnaujinti. Jei Pirkėjas nurodo netikslius
duomenis ar netinkamą adresą, jis įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias
Pardavėjo pristatymo ar kitas papildomas išlaidas.
3.5.
Pirkėjas, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių bei nepažeisti Lietuvos
Respublikos teisės aktų.
IV. Pardavėjo teisės ir
pareigos
4.1.
Jei Pirkėjas bando pakenkti „TopPrekyba.lt“ internetinės parduotuvės darbui,
stabiliam veikimui, saugumui, ar pažeidžia savo įsipareigojimus,
Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo apriboti,
sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis internetine parduotuve ir neatsako
už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
4.2.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar
papildyti šias Taisykles. Pirkėjui taikomos pirkimo momentu galiojančios
Taisyklės.
4.3.
Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
4.4.
Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės
parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius
Pirkėjo nuostolius, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas patvirtino savo
užsakymą iki sustabdant veiklą. Visi įsipareigojimai, prisiimti iki nutraukiant
veiklą, yra įvykdomi iki galo.
4.5.
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis „TopPrekyba.lt“
internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių
garantijų, kad internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų
perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius,
susijusius su internetinės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų
perdavimo klaidomis.
4.6.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui jo užsakytas prekes užsakyme Pirkėjo
nurodytu adresu VII. Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
4.7.
Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti
užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui
atsisakius priimti prekės analogą arba neturint prekės analogo, Pardavėjas
įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, jeigu buvo
atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių nepristatymą.
4.8.
Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo pateiktus duomenis ir naudoti juos tik
prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų
reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
V. Prekės ir jų kainos
5.1.
Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės
internetinėje „TopPrekyba.lt“ parduotuvėje.
5.2.
Prekių viešas pateikimas neįpareigoja Pardavėjo parduoti prekes.
5.3.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo momentu keisti prekių pasiūlą.
5.4.
Pardavėjas nurodo, o Pirkėjas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad
prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali
neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamos
techninės įrangos (pvz. monitoriaus) ypatybių.
5.5.
Pirkėjas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą
internetinėje „TopPrekyba.lt“ parduotuvėje, už prekes jis
įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
5.6. Konkrečių prekių kainos pateiktos eurais ir nurodytos ties kiekvienos
prekės aprašymu.
5.7.
Į prekės kainą nėra įskaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis
pervedamas kartu atsiskaitant už prekes
5.8.
Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakyme nurodytą prekių kiekį.
Pardavėjas neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis nėra tikslus dėl to, jog Pirkėjas
neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
5.9.
Tais atvejais kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, Pardavėjas
įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus.
5.10.
Pardavėjas parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais
atvejais, kai Pirkėjui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo
reikalavimų, Pirkėjas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai
Pardavėjui elektroniniu paštu arba kitais nurodytais kanalais, o Pardavėjas
įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie
trūkumai atsirado dėl Pardavėjo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų
kaltės.
VI. Atsiskaitymas už prekes
6.1.
Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš internetinėje
parduotuvėje nurodytų būdu.
6.2.
Pardavėjas užsakytų prekių siuntinį pradeda formuoti tik gavęs pilną apmokėjimą
už prekes, jeigu Pirkėjas pasirenka atsiskaitymą pavedimu. Apmokėjimas laikomas
atliktu, kai Pardavėjas gauna atitinkamą patvirtinimą apie apmokėjimą iš
atitinkamo banko.
VII. Prekių pristatymas
7.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių
pristatymo vietą.
7.2. Prekes pristato Pirkėjo sąskaita Pardavėjas arba jo įgaliotas
atstovas AB „Lietuvos paštas“, arba kurjerių tarnyba. Atskirais Pardavėjo
nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
7.3. Užsakymai pristatomi tik Pardavėjo ar jo įgalioto atstovo
darbo metu. Įprastas pristatymo laikas bei kaina yra nurodomas pristatymo būdo
aprašyme. Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo patvirtinimo apie apmokėjimo už
prekes gavimo momento, jeigu Pirkėjas pasirenka atsiskaityti už prekes pavedimu
. Įprastas pristatymo laikas gali kisti priklausomai nuo Pirkėjo gyvenamos
vietos, jo nurodytų duomenų tikslumo bei kitų aplinkybių.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti Pirkėjo užsakytas prekes,
nurodytu adresu Lietuvoje per 14 darbo dienų nuo patvirtinimo apie apmokėjimo
už prekes gavimo dienos arba užsakymo gavimo. Pirkėjas sutinka, jog išimties
tvarka pristatymas gali vėluoti dėl
nenumatytų aplinkybių.
7.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už
prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos
arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės
arba dėl nuo
Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Kurjeris neturėjęs galimybių pristatyti
prekių Pirkėjui dėl
Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, papildomai derina
Pirkėjui tinkamą naują pristatymo laiką. Pirkėjui du kartus nepriėmus prekių,
prekės grąžinamos Pardavėjui, o pinigai už prekes negrąžinami.
7.6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui
laikydamasis pristatymo būdo aprašymuose nurodytų terminų. Pirkėjas sutinka,
jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
7.7. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas
Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti
analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą arba neturint
prekės analogo, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per
20 darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą.
7.8. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą
ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl
trečiųjų asmenų kaltės ar dėl
aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir užkirsti kelio šių
aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.
7.9. Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas neatsako ir
netikrina ar prekes atsiima būtent užsakyme paminėtas asmuo. Tai Pirkėjo
atsakomybė. Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu pristačius
prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo važtaraštyje
laikoma, jog prekė yra perduota Pirkėjui.
7.10. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju
arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius
sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo
dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad
pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista),
Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame
siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo
atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus
šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas
nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
7.11. Pirkėjas pastebėjęs, jog prekės neatitinka užsakymo,
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pardavėju elektroniniu
paštu info@topprekyba.lt. Pardavėjas įsipareigoja imtis visų veiksmų
esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Pardavėjo ar jo vardu veikiančių
trečiųjų asmenų kaltės.
VIII. Prekių grąžinimas ir garantija
8.1.
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu,
2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo
ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių
patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl
daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
8.2.
Prekių keitimas ir grąžinimas atliekamas per 14 dienų gavus iš Pirkėjo raštišką
prašymą (elektroniniu paštu info@topprekyba.lt), kuriame turi būti nurodomas užsakymo numeris,
grąžintinų arba keičiamų prekių sąrašas ir grąžinimo arba keitimo priežastis.
8.3.
Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar brokuota prekė, Pardavėjas įsipareigoja
tokias prekes pakeisti analogiškomis prekėmis arba, Pirkėjo pageidavimu,
grąžinti už prekę (es) sumokėtus pinigus. Pardavėjas padengia pristatymo
išlaidas.
8.4.
Kokybiškos ir aprašymą atitinkančios prekės gali būti grąžinamos per 14
dienų. Prekės pristatymo išlaidas padengia pirkėjas.
8.5.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių taisyklių:
8.5.1.
Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
8.5.2.
Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.5.3.
Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (negali būti pažeistos
etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
8.5.4.
Galima grąžinti tik nenaudotas prekes;
8.5.5.
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
8.5.6.
Grąžinant prekę būtina pateikti prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą;
8.5.7.
Prekių grąžinimo pardavėjui išlaidas padengia Pirkėjas;
8.5.8.
Prekę grąžinkite nurodytu adresu, kuris buvo ant pakuotės, kai gavote siuntinį;
8.5.9.
Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos;
8.5.10. Dovanų kuponai ar už juos įsigytos prekės nėra keičiamos į grynuosius
pinigus.
8.6.
Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų
skirtumas, Pirkėjas privalo sumokėti tokį kainų skirtumą. Kainų skirtumas yra
sumokamas pavedimu į nurodytą banko sąskaitą. Tais atvejais, kai Pardavėjas
negali pakeisti prekės, nes neturi reikiamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta
suma.
8.7.
Jeigu Pirkėjas nesilaiko 8.5. punkte nurodytų grąžinimo taisyklių, Pardavėjas
turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti už grąžinamą prekę Pirkėjo
sumokėtų pinigų.
8.8.
Pirkėjas negali grąžinti tokių vaikiškų prekių, kurių grąžinimo galimybės
nenustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
8.9. Jeigu prekės aprašyme nenurodoma kitaip, prekei yra suteikiamas 14
(keturiolikos) dienų kokybės garantijos terminas.
8.10. Kokybės garantijos sąlygos:
8.10.1.Sugedusią
prekę į garantinio aptarnavimo centrą Pirkėjas turi pristatyti pats atsiųsti
paštu, per kurjerį arba kitu Jam patogiu būdu.
8.10.2.
Prekės pristatymo į garantinio aptarnavimo centrą išlaidas padengia Pirkėjas.
8.10.3.
Prekė garantiniam aptarnavimui pristatoma švari, tvarkinga, pilnos
komplektacijos, su pakuote.
8.10.4. (Taikoma
LED girliandoms) Girlianda laikoma brokuota kai neveikia daugiau kaip 3%
girliandos lempučių.
8.10.5. Garantinio
aptarnavimo laikotarpiu pardavėjas nesuteikia pakaitinės prekės.
8.10.6. Pateikiant
prekę garantiniam aptarnavimui būtina kartu pateikti prekės garantinį pasą
(išsaugokite garantinį pasą!).
8.11.
Garantija netaikoma:
8.11.1. natūraliai nusidėvinčioms prekėms ir/arba jų dalims (akumuliatoriams
taikoma 3 mėnesių garantija);
8.11.2.
jeigu prekė mechaniškai pažeista arba kitaip pirkėjo sugadinta;
8.11.3.
jeigu prekė buvo naudota nesilaikant instrukcijų ir/arba ne pagal paskirtį;
8.11.4.
jeigu prekė sugedo dėl
drėgmės arba sąlyčio su skysčiu (nebent prekės aprašyme nurodyta, kad ji yra
atspari vandeniui);
8.11.5.
jeigu pažeistas gamintojo garantinis lipdukas ir/arba prekės serijinis
numeris;
8.11.6.
jeigu gedimas įvyko dėl
stichinės nelaimės (žaibo, potvynio) arba gaisro;
8.11.7.
jeigu prekė neatitinka 1.3 punkte nurodytų reikalavimų;
8.11.8.
jeigu prekė pateikiama garantiniam aptarnavimui be prekės garantinio paso.
IX. Atsakomybė
9.1.
Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas
prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų
klaidingumo ar netikslumo.
9.2.
Už pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve,
pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9.3.
Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją ar
vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei
asmenims neatstovauja., net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per
Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
9.4.
Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas
susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje
patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo
kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio
parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas
rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme).
Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės
duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam
pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais
nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais
pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti
kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant
informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų
pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo
kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių
veiksmų pasekmes.
9.5.
Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius
nuostolius.
X. Informacijos siuntimas
10.1.
Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu
elektroninio pašto adresu.
10.2.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo „TopPrekyba.lt“
internetinės parduotuvės skyrelyje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.
XI. Internetinės parduotuvės TopPrekyba.lt dovanų
kupono naudojimo taisyklės
11.1. www.TopPrekyba.lt dovanų kuponas (toliau –Dovanų kuponas) patvirtina išankstinį
apmokėjimą ir suteikia teisę Dovanų kupono turėtojui šiose taisyklėse numatyta
tvarka įsigyti prekių ar paslaugų. Dovanų kuponas turi būti pateikiamas prieš
atsiskaitant už prekes ir (ar) paslaugas.
11.2. Dovanų kuponą galima įsigyti www.TopPrekyba.lt parduotuvėje adresu Žemaičių pl. 66, LT48152, Kaunas
11.3. Dovanų kupono nominalai: 25€, 50€, 100€, 200 € ir 500 €.
11.4. Dovanų kuponu galima atsiskaityti už prekes ar paslaugas Žemaičių pl. 66,
LT-48152, Kaunas
www.TopPrekyba.lt esančiose parduotuvėse arba,
perkant internetu, el. parduotuvėje www.TopPrekyba.lt
11.5. Dovanų kuponas galioja 6 (šešis) mėnesius nuo jo įsigijimo dienos.
11.6. Dovanų kupono galiojimo pradžios ir pabaigos data yra nurodyta ant Dovanų
kupono.
11.7. Dovanų kuponas gali būti perduotas trečiajam asmeniui.
11.8. Dovanų kuponas negali būti keičiamas į pinigus.
11.9. Tuo atveju, kai Dovanų kuponu atsiskaitoma už prekes ar paslaugas, kurių
kaina viršija Dovanų kupone nurodytą pinigų sumą, trūkstamą įsigyjamų prekių ar
paslaugų kainos dalį galima primokėti grynaisiais pinigais arba, perkant
internetu, grynais pinigais pristatymo metu bei bankinių mokėjimu. Jeigu prekių
ar paslaugų kaina yra mažesnė už Dovanų kupone nurodytą pinigų sumą, grąža nėra
atiduodama.
11.10. Dovanų kuponas atsiskaitymui už prekes ir paslaugas gali būti panaudotas
tik vieną kartą. Pateikus Dovanų kuponą atsiskaityti už prekes ir paslaugas,
Dovanų kuponas jo turėtojui negrąžinamas.
11.11. Tuo atveju, jei Dovanų kuponas yra sugadintas, suteptas, suplėšytas ar
kitaip pažeistas ir dėl to nėra galimybės identifikuoti Dovanų kupono numerio,
Dovanų kupone nurodytos pinigų sumos dydžio, unikalaus brūkšninio kodo, Dovanų
kuponu atsiskaityti už prekes ir (ar) paslaugas nėra galima, toks Dovanų
kuponas nėra keičiamas ir pinigai už jį nėra grąžinami.
11.12. Įsigyjant Dovanų kuponą PVM sąskaita-faktūra nėra išrašoma.
11.13. Jurgita Kuklerytė Individ. veikla pasilieka teisę keisti šias Dovanų
kupono naudojimo taisykles ir įsipareigoja iš anksto apie tai informuoti
interneto tinklalapyje www.TopPrekybahttp://www.urmokaina.lt/.lt
11.14. Prieš naudodami Dovanų kuponą Dovanų kupono turėtojai raginami pasiteirauti
dėl Dovanų
kupono naudojimo tvarkos telefonu +370 673 49129.
11.15. Daugiau informacijos, kaip įsigyti elektroninį Dovanų kuponą teiraukitės
telefonu +370 673 49129 arba el. paštu info@TopPrekyba.lt
XII. Baigiamosios nuostatos
12.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos
teisės aktais.
12.2.
Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos
teisė.
12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl
šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai
sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Pirkėjas –
vartotojas prašymą ir (ar) skundą dėl
Pardavėjo veiklos ir paslaugų pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir
nurodyti savo reikalavimus. Tokius raštus prašome siųsti adresu topprekyba